Tekmovalni program 20. edicije Luksuz festivala poceni filma je skrbno izbrala mednarodna skupina prostovoljcev Luksuz produkcije, ki prihajajo iz različnih kulturnih okolij, a vsi strastni do filmskega ustvarjanja. Med več kot 70 prijavljenimi iz Slovenije in Hrvaške je bilo izbranih šestnajst filmov.

 


TEKMOVALNI PROGRAM

 

COLLECTORS (Sakupljači) 

Mia Martinović, dokumentarni, eksperimentalni, Hrvaška, 9′ 2”

Vstopi v arhiv, da bi predala svoje spomine. Koliko časa lahko dobi v zameno za stvari, ki jih je doživela? Filmski esej, ki združuje videe in fotografije, resničnost in fikcijo.

Avtorica raziskuje vrednost svojih spominov in svoje domišljije.

 

 


 

RODNA GRUDA 

Filip Jembrih, dokumentarni, Slovenija, 13′ 51”

Mlado dekle na prehodu v odraslost razmišlja o svoji vasi, starših in bratih, ki jih bo kmalu zapustila.

 

 


 

EMBRACING THE FLOOR
Katarina Lukec, dokumentarni, animirani, Hrvaška, 4′ 19”

Avtobiografski film o veri, mladosti in omedlevici.

 


 

FLOWERS OF DEATH

 Marko Plejić and Marta Ramos Sánchez, Hrvaška, 11′ 27”

 

“Rože so nekaj, kar nas spremlja skozi vse življenje. So simbol ljubezni, sreče in veselja. Vsakdo jih je vesel, a ne na ta način. Kratki študentski dokumentarni film ponuja poizvedbo o na videz protislovnem , povezava med iluzijo in resničnostjo – med rožami in smrtjo. Navdušeni nad platonistično povezavo med »tem« svetom in »onim« skozi protislovja, smo se odločili raziskovati povezavo življenja in smrti skozi mikrokozmos rož.


 

KRASNI NOVI DOM

Gašper Markun, Renato Švara, dokumentarni, Slovenija, 11′ 56”

Dokumentarna mini serija Krasni novi dom spremlja deinstitucionalizacijo Doma na Krasu, totalne ustanove na slovenskem Krasu. Deinstitucionalizacija je preoblikovanje ustanov za duševno zdravje iz popolnih ustanov v skupnostne storitve in premestitev stanovalcev nazaj v družbo. V 4. epizodi (od 9) si ogledamo, kako je pandemija koronavirusa ovirala projekt, kako so to obdobje doživljali stanovalci Doma na Krasu in kako je delovni tabor študentov socialnega dela pripomogel k ponovnemu odprtju zavoda in ponovno prižgal iskrico projekta.

 


 

LAVA LAMP
Aljoša Toplak, dokumentarni, Slovenija, 9′ 45”

Ko na televiziji začnejo predvajati dokumentarec o katedralah, dva prijatelja razpravljata o tem, zakaj se ljudje lotijo svojih projektov in živijo tako, kot živijo.

 


 

ATA in STOL 
Maj Rebolj, igrani, Slovenija, 9′ 13”

To je preprost kratek film o starcu, ki poskuša sestaviti stol.

 


 

TOMORROW WHEN I SAW YOU
Mojca Radkovič, Ajda Zupan, Malaz Usta, dokumentarni, eksperimentalni, Nemčija, 4′

Trije neznanci se srečajo v iskanju občutka pripadnosti.

 


 

WHAT I LEAVE, REMAINS
Nika Otrin,  igrani, Slovenija, 9′ 52”

Iskanje hrane mladega potepuha pripelje do nevarnega psa. Izkazalo se je, da ji je okolje, v katerem se znajde, bolj tuje kot pes,

ki je prav tako sestradana in potepuški kot ona.

 


 

EVOLUTION IS THE RIGHT SOLUTION
Ana Prebil, animirani, Slovenija, 4′ 48”

 


BABUSHKA HAS A NEW BOYFRIEND

Dean Hamer,  animirani, Hrvaška, 9′ 15”

Babuško njena šokirana družina sprašuje, kako je spoznala svojega novega partnerja, za katerega se izkaže, da je animirano živo okostnjak, na kar babuška mimogrede

pa navdušeno pripoveduje o dogodku.

 


ALL THE WAY UP (Tout en Haut)

Robi Predanič, Alen Predanič, animirani, Slovenija, 7′ 45”

Dve bitji imata sanje, da bosta prvi posneli nezemljane na film. Nekega dne NLP prispe na njihov planet, vendar gre nekaj narobe in tega ne morejo posneti.

Spet pride NLP in spet so izzvani

.


MUSICAL
Žiga Krajnc, animirani, Slovenija, 8′ 06”

Pogled na svet z vidika običajnih ljudi, ki iščejo svoj kotiček v svetu.

 


 

TELEVIZIRAN

Josip Skledar, Petra Krišković, Jurica Nikolić, Katarina Ivanković, Janko Gross, Marta Barlović,

Hana Tomić, Matej Tomić, Jelena Horvat, Borna Benčić, Lara Jakovina, Lucija Petkoviček, Mia Banovac,

animirani, Hrvaška, 2’30”

 

Mediji vplivajo na nas celo bolj, kot si mislimo.


 

NIČ NI NAROBE
Pika Terpin, animirani, drama, Slovenija, 2’10”

Kratek film uporablja medij animacije za vizualizacijo izkušnje napada panike, vključno z dogodki, ki so vodili do njega.

 


 

PRIJATELJ

Pika Terpin, poetična drama, Slovenija, 0’30”

Animacija ilustrira avtorjevo pesem. Ne v dobesednem smislu, ampak z ustvarjanjem razpoloženja za pesem. Prikazuje osebo, ki gre skozi vsakdanje življenje, medtem ko pesem namiguje na to, kaj ji gre skozi misli.

 


LIBURNIA FILM FESTIVAL 

 

In Medias Res

  Ana Klepo, dokumentarni, 22’40” , Hrvaška

Ponovno se zbuditi v lepljivo modro jutro in videti stvari skozi prizmo sprememb ter pričakovati boljši »jutri«. Film o odraščanju o tem, da se znajdete v morju porabljenega stila, rutinskih zabav, ki podpirajo prav tako obrabljeno nočno življenje mesta, znanega kot “tekoče mesto”.

 


 

Sve kaj ti nikad ne budem rekla

Bela Bračko-Milešević, dokumentarni, 4’13”

Kombinacija starih fotografij, umetnih spominov in preizpraševanja občutkov, ki jih ustvarja medgeneracijsko pomanjkanje

komunikacija ima za posledico dekonstrukcijo pater familias.

 


 

Laku noć, oprosti  (Good night, I’m sorry)

Sara Alavanić, dokumentarni, Hrvaška, 17’ 46”

V gluhi noči telefonski klic razkrije, kako se je enostransko prijateljstvo sprevrglo v nekaj več. Jutro zatem sledi introspekcija in eskapizem.

 


 

Martin Torpedo

Toni Jelenić, dokumentarni, 12’42” , Hrvaška

 

Martin je starec brez doma, ki je svoje mesto pod soncem našel v pristanišču nekdanje tovarne Torpedo. Tik ob morju, v zapuščenem betonskem prostoru, se je ustalil z nekaj svojega premoženja. Slika, ena ribiška palica in njegovo kolo. Sliko je našel v smetnjaku, iz svoje – tako rekoč – dnevne sobe odnaša lignje z ribiško palico, s krmila kolesa pa visijo plastične steklenice. Plastenk nikoli ne monetizira, ker ni klošar. To so nujni rekviziti v boju proti dolgčasu, proti kateremu se bori na iznajdljive in manj iznajdljive načine. Tava po dolgi industrijski ulici, vodi monologe pred kavnim avtomatom in kadi rdeči York.

 


 

Plejade  (Pleiades)  

Mateja Zidarić, dokumentarni, Hrvaška, 12’ 7”

Temu majhnemu premiku v enem od mnogih mikrokozmosov z mitologijo z veseljem vgraviram pomen. Mit kot metafora ali kot sredstvo za uničenje vsakršnega strahu, ki bi lahko prestopil.

 


 

Trafika

 Dora Slakoper, dokumentarni, Hrvaška, 5’,

Čeprav so trafike pomemben del urbanega vsakdana, ostajajo delavci na drugi strani stekla javnosti nevidni. S hibridnim pristopom in ekspresivno formo film vstopi v delovni prostor in opiše ponavljajoče se in klavstrofobično delo iz perspektive resnične prodajalke Štefanije. Film je navdihnila raziskava o delovnih razmerah blagajnikov v majhnih trgovinah, ki jo je na spletu objavila Antifašistična mreža Zagreb.

 


RESTART ŠOLA DOKUMENTARNEGA FILMA

 

Kunac 

 Michele Bulešić, dokumentarni, Hrvaška, 12’ 39”

Čustveno izpoved, rojeno v intimnem vzdušju in še bolj intimnem trenutku, prinaša skica portreta avtoričinega prijatelja.


 

Juha od cikle

Eva Marija Jurešić, dokumentarni, Hrvaška, 11’10”

Juha iz rdeče pese je poljska specialiteta, ki jo novo dekle mojega očeta prinaša na naše božično kosilo. A pesina juha je tudi ona – nenavadna v tradicionalnem okolju. Snemam kosilo in vse, kar pripelje do njega, kjer komentiranje receptov in začimb predstavlja pobeg od vseh mogočih vprašanj razen od babičinega “Si sita?”

 


Sgt. Reckless

Paula Tončić, dokumentarni, Hrvaška, 4’43” 

Kako pristopiti k vzgoji konja, če ga želimo vzgajati na čisto svobodnjaški način.

 


 

Letters to Nicholas

Dunja Ivezić, dokumentarni, Hrvaška, 8’13”

 Dokumentarno-eksperimentalni film, sestavljen iz fotografij in fragmentov govornih sporočil, ki jih avtorica pošilja svoji najboljši prijateljici v njegovi odsotnosti.

 


 

Dragi dida za tebe od Mie pismo 

Mia Martinović, dokumentarni, 9’42”, Hrvaška

V škatlah sem našel naše fotografije, tvoje diapozitive in moje risbe. Sprašujem se, o čem nisva nikoli govorila. In sprašujem te kaj se je zgodilo 2. maja 1995.

 


 

CANTINA TRASH,

Tomaž Pavkovič, dokumentarni, Slovenija, 20′

Malo mesto v Sloveniji. Fantje srednjih let so ustanovili skupino, ker so želeli vsaj enkrat v življenju stopiti na oder lokalnega festivala Kitarijada. Danes, po dolgih letih obstoja, jih bolj kot natančnost igranja določa vztrajnost in ljubezen do glasbe. Poglejmo, kaj jih žene naprej in ali jim je uspelo uresničiti sanje in zaigrati na odru.

Sorodne objave

Vnesite iskalni pojem zgoraj in pritisnite ENTER za iskanje. Pritisnite ESC za preklic.

Nazaj na vrh